close

你在我心中  

 

你在生命中都會遇到不同的朋友,

有的陪你哭,

有的陪你笑,

有的與你歡樂,

有的與你共苦,

但人常說能陪你歡樂不能共苦的朋友通常是要注意的,

雖然不能套在每個不能共苦的朋友上,

因為每個人的際遇總不同,

不過這句話到是提醒我們當一切都沒有時,

誰會陪讚我們身邊,

常常看到一個人光鮮亮麗時,

到哪都是朋友,

但當光芒退去時,

誰還是會陪在我身邊,

告訴我,

你還有我,

這你我都不知,

不過當你身邊有這樣朋友要好好珍惜,

通常她們都這最懂你、也是最愛你的。

共勉之

by 小藍

You will met different friends in your life ,

Someone accompany with you, when you cry,

Some accompany with you, when you laugh,

Someone can joy with you,

But people always say,if they can not company when you down,they are not good with you.


Although we can not cover every friend can not be

Because each person's fate always different,

But this phrase to remind us when you down,

Who would company with you,

Often when you see a person glamorous,

Much people will around at you ,

But when the light receded,

Who will still stay with me,

Tell me,

I always be with you,

We do know about this,

But if you have a friend like this,

you have to cherish this friends.

Because he understands you,and loves you.

best wish

by Little Blue 

獻給大家一首好聽的歌,

希望你我都能有這樣的朋友。

http://www.youtube.com/watch?v=ZCBOYTpT_Cs
arrow
arrow
    全站熱搜

    包伯社工師日常 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()